news

В Alliance Novobud автоматизували роботу укриттів броварських житлових комплексів

18.07.2023

Київ, Україна

Аби забезпечити безперешкодний доступ до укриттів під час повітряних тривог, сервісна компанія Oselya Service, яка обслуговує броварські житлові комплекси девелопера Alliance Novobud, автоматизувала їхню роботу. Відтепер, з початком повітряної тривоги, двері до сховищ відчиняться консьєржами, які чергують у будинках цілодобово, з їхнього робочого місця. Для цього тут встановлене спеціальне обладнання.

Ба більше, у кожному сховищі розмістили відеокамери, тож черговий може спостерігати за ситуацією всередині приміщення. Як тільки повітряна тривога закінчується й з укриття виходить останній відвідувач, консьєрж віддалено замикає двері.

«Таким чином ми забезпечили не просто оперативний та зручний доступ до укриттів мешканцям будинків, а й збереження приміщень від протиправних дій маргінальних верств населення, які користувалися безперешкодним цілодобовим доступом до укриттів не за призначенням. Деякі мешканці будинків організували в укриттях своєрідні «пункти незламності» — занесли стільчики, пледи, воду, додаткові освітлювальні прилади, чайники тощо, тож наш обов’язок — забезпечити комфортне перебування людей в укриттях під час тривог» — зазначив директор компанії Oselya Service Олександр Голубовський.

В сервісній компанії розказали, що за майже місяць такої роботи, отримали від мешканців багато позитивних відгуків. Сучасні технології покликані не просто полегшувати повсякденний побут людей, а й зберігати їхні життя та здоров’я в екстремальних ситуаціях.