news

Ірина Міхальова стала учасницею Експертної онлайн-платформи DOM.RIA для забудовників

09.12.2022

Київ, Україна

8 грудня сайт з пошуку перевіреної нерухомості DOM.RIA провів масштабний онлайн захід — Експертна онлайн-платформа DOM.RIA для забудовників. Спікерами стали експерти ринку нерухомості та представники девелоперів. Головними темами події стали: майбутня відбудова України, як ринок новобудов пристосовується до реалій, який шлях обирають учасники ринку, чим мотивують покупців тощо.

Ірина Міхальова, директорка з маркетингу Alliance Novobud, стала одним з експертів дискусійної панелі забудовників та експертів ринку. Обговорювали питання про будівництво під час війни та ціноутворення, про актуальні інструменти придбання нерухомості, про перспективи житла з ремонтом тощо. 

Головні тези з виступу пані Ірини:

«Alliance Novobud обрав стратегію — будувати попри все. Звичайно, ми, як і всі гравці ринку, відчуваємо значне зниження попиту та купівельної спроможності, але це не змусить нас припинити роботи на майданчиках. Щодо цін, то вони дійсно зросли в гривневому еквіваленті (15-20% від торішніх), а от в доларовому навіть трішки знизилися»,

«Девелопер Alliance Novobud не планує брати «канікул» на зимовий період та продовжуватиме будувати свої об’єкти. Ми закупили генератори для будівельних майданчиків, завезли будівельні матеріали, тож працюватимемо. Також Alliance Novobud закупив за свій кошт потужний генератор для котельні, яка обігріває 23 будинки броварських проєктів»,

«Сьогодні ми дуже обережні в маркетинговому плануванні й підходимо до формування бюджетів максимально виважено. Для лідогенерації використовуємо стандартні інструменти — пошукову та контекстно-медійну рекламу, соціальні мережі (до речі, сьогодні тут спостерігаємо більше лідів за меншу ціну, ніж до лютого), зовсім небагато придбали зовнішньої навігаційної реклами, відмовилися від відеобордів й запланували рекламу в метро. З клієнтами комунікуємо через вайбер та емейл-розсилки. Тримаємо в тонусі й PR-напрямок: працюємо з пресою, створюємо спецпроєкти, пишемо експертні колонки тощо»,

«Сильна сторона Alliance Novobud — швидке відновлення будівництва та високий його темп усі ці місяці, тож ми намагаємося про це говорити на кожному кроці. Навіть відзняли обліт коптером (з дозволу військової адміністрації Броварів), аби показати тим клієнтам, які знаходяться за кордоном, що ми продовжуємо будувати їхнє майбутнє житло»,

«Бачимо чітку зміну цільової аудиторії. Все більше інтересу до нашого продукту спостерігаємо з боку не киян чи броварчан, як це було раніше, а людей з різних регіонів, які стали вимушеними переселенцями й прагнуть розпочати нове життя в столичному регіоні. Ми таргетуємо на них рекламу, розказуємо про свої проєкти, пропонуємо спеціальні умови з придбання»,

«Ми віримо в державну програму «єОселя», адже впевнені, що їй під силу підтримати не лише будівельний бізнес й громадян, які сьогодні залишилися без житла, а й економіку країни загалом».

Запис заходу можна переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=nBTDXeW_Oto