news

Ірина Міхальова: «Сьогодні продають ті, хто першими повернулися на будмайданчики та продовжують активно будувати»

30.05.2023

Київ, Україна

29 травня відбулася онлайн-зустріч, на якій URE Club презентував результати дослідження основних трендів ринку нерухомості. Дослідження проводилося з 20 березня до 10 травня 2023 року серед провідних гравців галузі: девелоперських, будівельних, архвтектурних та мервісних компаній, компаній з управління проєктами нерухомості. В рамках презентації відбулися й кілька дискусій, спікером обговорення стану житлової нерухомості та перспектив ринку стала Ірина Міхальова, директорка з маркетингу Alliance Novobud. 

Спікери дискусії торкнулися кількох важливих тем: попиту та пропозиції, цінової політики та конкуренції, зміни запитів та портрета цільової аудиторії. Відповідаючи на запитання щодо ситуації з продажами в проєктах девелопера Alliance Novobud, Ірина Міхальова наголосила, що головним фактором успішних продажів стало швидке повернення девелоперів на будмайданчики навесні 2022 року: «Сьогодні продають ті, хто першими повернулися на будмайданчики та продовжують активно будувати. Ці девелопери «беруть» покупців не ціною, а, перш  за все, довірою — довгостроковою та стабільною».

Щодо попиту, то він, за словами Ірини, значно оживився: «Починаючи з другої половини березня поточного року, спостерігаємо впевнений ріст кількості саме продажів. Особливо хочу відзначити зростання конверсії (з зустрічі в угоду 15%, а з ліда в угоду 5%) та кількості лідів, ціна яких, що важливо, зменшується. Наприклад, лише за програмою «єОселя» з початку старту маємо близько семисот лідів. Ми були змушені відключити рекламу за цією програмою, адже реалізувати в угоди всі ці ліди сьогодні просто нереально через відсутність належного фінансування з боку держави. Частково в цьому нам допомагає наша власна програма для військовослужбовців, умови якої хоч і не настільки пільгові, та все ж вона має попит»  

На думку Ірини Міхальової попит на нерухомість в Києві та області сьогодні встановить 20-25% від показників до повномасштабного вторгнення. Якщо порівнювати попит серед містечок-сателітів столиці, то він вищий в Броварах, аніж, наприклад, в Ірпені чи Бучі, які постраждали більше. Ну і, що не може не тішити, нарешті почав активізуватися відкладений попит:

«Проаналізувавши клієнтів, які за останні три місяці у нас щось придбали, з’ясували, що 30% з них, це ті, які цікавилися нашими проєктами, дзвонили нам у кінці 2021 року — на початку 2022 року. І от вони повернулися й попри все вкладають кошти у нерухомість. Це свідчить про початок реалізації відкладеного попиту. Є і нові клієнти, які вперше зацікавилися нашою нерухомістю. Покупці комерційних приміщень теж доволі активно монетизують свої плани на розвиток бізнесу, що додає оптимізму» — зауважила пані Ірина.   

Поговорили й про плани учасників на другу половину року. За словами Ірини Міхальової в Alliance Novobud працюють не лише над завершенням комплексів, що на стадії реалізації, а й не виключають можливості старту нових проєктів.       

Запис онлайн-зустрічі з презентацією дослідження можна переглянути за посиланням: https://fb.watch/kRmr4udY-i/